INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 


Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Terra Handmade Przemysław Bielawski z siedzibą w Nowy Dwór 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, NIP:5542631900 zwana dalej „Firmą”.
2. Kategorie danych osobowych - Firma przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.
3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Firmę w następujących celach: 1) przedstawienia ofert Firmy na świadczone usługi, 2) zawarcia umowy na świadczenie usług przez Firmę, 3) realizacji zawartej umowy, 4) realizacji przez Firmę czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e Rozporządzenia, 5) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Firmę w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywców na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Firmy, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia
4. Udostępnienie danych osobowych
Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Firmę : 1) podmiotom i organom, którym Firma jest zobowiązana lub upoważniona udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Firmy danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 1) ważności oferty, 2) obowiązywania umowy zawartej z Firmą, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Firmy wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 3) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Firmę w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Firmy, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
6. Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do danych osobowych, 2) prawo do sprostowania danych osobowych, 3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora, 6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, 7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Firma będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Źródło pochodzenia danych
Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorcy, w stosunku do którego pozostaje Pani/Pan beneficjentem rzeczywistym, pracodawcy, strony umowy zawartej z Firmą oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.
8. Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 4 powyżej, dla: 1) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Firmą, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Firmą, 3) świadczenia usług przez Firmę, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Firmę, 4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi, 5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Firmę lub usług świadczonych przez Firmę, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.

  1. pl
  2. en

Wróć do Galerii...

Cennik

Oferta

Zamówienia

Kontakt

Galeria

O Pracowni

1. Klient kontaktuje się z

    pracownią mailowo, przez

    formularz w sekcji "kontakt"

    telefonicznie lub przez

    Facebook'a.

2. Ustalamy szczegóły dotyczące

    tytułu, który ma zostać

    oprawiony oraz poszczególne

    elementy zdobień

    (tłoczenia itp.)

3. Ustalamy cenę.

4. Zostaje sporządzony projekt

    graficzny, który przedstawiony

    zostaje klientowi.

5. Klient może dostarczyć do

    pracowni swoją książkę

    (pocztą, kurierem lub

    osobiście) lub możemy

    dokonać zakupu 

    odpowiedniego woluminu.

6. Ustalamy z klientem termin

    realizacji oraz zatwierdzamy

    projekt graficzny.

7. Trwają pracę nad oprawą.

8. Po zakończeniu prac, książka

    zostaje sfotografowana, a

    zdjęcia wysłane do klienta.

9. Ustalamy sposób rozliczenia.

10. Książka zostaje wysłana

     kurierem do klienta.

 

.

1. Klient kontaktuje się z pracownią mailowo,

    przez formularz w sekcji "kontakt"

    telefonicznie lub przez Facebook'a.

2. Ustalamy szczegóły dotyczące tytułu, który

    ma zostać oprawiony oraz poszczególne

    elementy zdobień (tłoczenia itp.)

3. Ustalamy cenę.

4. Zostaje sporządzony projekt graficzny,

    który przedstawiony zostaje klientowi.

5. Klient może dostarczyć do pracowni swoją

     książkę (pocztą, kurierem lub osobiście)

     lub możemy dokonać zakupu

     odpowiedniego woluminu.

6. Ustalamy z klientem termin realizacji oraz

    zatwierdzamy projekt graficzny.

7. Trwają pracę nad oprawą.

8. Po zakończeniu prac, książka zostaje

    sfotografowana, a zdjęcia wysłane do

    klienta.

9. Ustalamy sposób rozliczenia.

10. Książka zostaje wysłana kurierem do

    klienta.

 

1. Klient kontaktuje się z pracownią mailowo, przez formularz 

    w sekcji "kontakt" telefonicznie lub przez Facebook'a.

2. Ustalamy szczegóły dotyczące tytułu, który ma zostać

    oprawiony oraz poszczególne elementy zdobień

    (tłoczenia itp.)

3. Ustalamy cenę.

4. Zostaje sporządzony projekt graficzny, który przedstawiony

    zostaje klientowi.

5. Klient może dostarczyć do pracowni swoją książkę (pocztą,

    kurierem lub osobiście) lub możemy dokonać zakupu

    odpowiedniego woluminu.

6. Ustalamy z klientem termin realizacji oraz zatwierdzamy

    projekt graficzny.

7. Trwają pracę nad oprawą.

8. Po zakończeniu prac, książka zostaje sfotografowana, a

    zdjęcia wysłane do klienta.

9. Ustalamy sposób rozliczenia.

10. Książka zostaje wysłana kurierem do klienta.

 

A jak to wygląda w praktyce:

 

1.  Klient kontaktuje się z  pracownią mailowo, przez 

    formularz w sekcji "kontakt", telefonicznie lub 

    przez Facebook'a.

2. Ustalamy szczegóły dotyczące tytułu, który ma

    zostać oprawiony oraz poszczególne     

    elementy zdobień (tłoczenia itp.)

3. Ustalamy cenę.

4. Zostaje sporządzony projekt graficzny, który

    przedstawiony zostaje klientowi.

5. Klient może dostarczyć do pracowni swoją książkę

    (pocztą, kurierem lub osobiście) lub możemy

    dokonać zakupu odpowiedniego woluminu.

6. Ustalamy z klientem termin realizacji oraz

    zatwierdzamy projekt graficzny.

7. Trwają pracę nad oprawą.

8. Po zakończeniu prac, książka zostaje

    sfotografowana, a zdjęcia wysłane do klienta.

9.  Ustalamy sposób rozliczenia.

10. Książka zostaje wysłana kurierem do klienta.

 

Regulamin sklepu internetowego

 

§ 1

Postanowienia wstępne

 

 

  1. Sklep internetowy Terra Handmade, dostępny pod adresem internetowym www.terrahandmade.pl prowadzony jest przez Przemysława Bielawskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Terra Handmade Przemysław Bielawski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5542631900, REGON 366173369.

 

 

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

 

§ 2

Definicje

 

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Terra Handmade Przemysław Bielawski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5542631900, REGON 366173369.

 

  1. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  2. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

  3. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.terrahandmade.pl

  4. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  5. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  7. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  8. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

  11. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  12. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: Nowy Dwór 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: terrahandmade@wp.pl
  3. Adres do zwrotów: Motylowa 41, 85-432 Bydgoszcz
  4. Numer telefonu Sprzedawcy: 794-498-276
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 55 1050 1139 1000 0092 3598 7584
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

 

§ 4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,

 

§ 5

Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu i dokonywania zakupu nie wymaga zakładania Konta. Zakupu można dokonywać przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.

 

  1.  Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

 

           

 

 

  1. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  2. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  3. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

§ 7

Zasady składania Zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”
  2. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  3. kliknąć przycisk “złóż zamówienie”.
  4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

 

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
  2. Przesyłka do paczkomat inpost.
  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  1. Płatność za pobraniem
  2. Płatności elektroniczne
  3. Płatność kartą płatniczą.

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

 

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  1. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  2. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
    1. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
    2. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia
  2. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

 

7. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

 

 

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy, dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

[Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 pod regulaminem] 

 

  1. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  2. Skutki odstąpienia od Umowy:
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
  4. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

 

§ 11

Reklamacja i gwarancja

 

 

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

 

 3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

4.  Skórzany materiał w który oprawione są książki jest jedyny w swoim rodzaju, ponieważ skóra będąc materiałem pochodzenia zwierzęcego, nie jest jednolita. Wszelkie ślady zadrapań, blizn czy wyblaknięć świadczą o jej autentyczności. Nie są one więc wadą materiału, ale potwierdzeniem jego naturalnego pochodzenia.

 

 

 

5. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres email Sprzedawcy: terrahandmade@wp.pl

 

[Wzór formularza stanowi załącznik nr 2 pod regulaminem] 

 

 

6. Wymaga się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione

 

8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:

Ul. Motylowa 41, 85-432 Bydgoszcz

 

 

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administrator
  2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

§ 14

Postanowienia końcowe

 

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Załącznik nr 1 – odsąpienie od umowy:

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży:                                   

Miejscowość, data …........…

Imię i nazwisko klienta:

 ………………………………

…………...............................

Adres klienta:

 ………………………………

…………………………………

………………… ………………

Nazwa i adres przedsiębiorcy na który narleży dokonać zwrotu (wysyłki):

Terra Handmade

Przemysław Bielawski

Ul. Motylowa 41

85-432 Bydgoszcz

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Ja.................................................................................(imię i nazwisko klienta) .niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży rzeczy:

.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

Dowód zakupu (Paragon/Faktura- zdjęcie lub numer): ...............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

Data zawarcia umowy:.........................................................................................................

Nr konta bankowego do zwrotu: ……………………………………………………………………………………….

Podpis Klienta:

................................................

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 – Formularz reklamacyjny :

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

WAŻNE ! Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego jakod dane do zwrotów tj.: Przemysław Bielawski

Ul. Motylowa 41

85-432 Bydgoszcz.

Tel.: 794-498-276

 Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon / kserokopię.

 

Miejscowość : ................................................                 Data : ................................................

Model lub opis reklamowanego towaru : ............................................................................................................ ...................................................................................................................................................

Numer paragonu lub faktury : ...................................................................................................................................................

 

DANE REKLAMUJĄCEGO Imię i Nazwisko : ................................................................................................................................................. Telefon kontaktowy : ............................................................................................................................................ Adres e-mail : ................................................................................................................................................... Adres do odesłania towaru po uznanej reklamacji :

Przemysław Bielawski, ul. Motylowa 41 85-432 Bydgoszcz. Tel.: 794-498-276

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE Opis usterki : .............................................................................................................................................

...........................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

..............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

...................................................................................................................................

 

Podpis reklamującego:

............................................................

Terra Handmade 

Przemysław Bielawski

794-498-276

terrahandmade@wp.pl

Regulamin i 

polityka prywatności

Copyright 2024