INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Terra Handmade Przemysław Bielawski z siedzibą w Nowy Dwór 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, NIP:5542631900 zwana dalej „Firmą”.
2. Kategorie danych osobowych - Firma przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.
3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Firmę w następujących celach: 1) przedstawienia ofert Firmy na świadczone usługi, 2) zawarcia umowy na świadczenie usług przez Firmę, 3) realizacji zawartej umowy, 4) realizacji przez Firmę czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e Rozporządzenia, 5) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Firmę w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywców na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Firmy, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia
4. Udostępnienie danych osobowych
Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Firmę : 1) podmiotom i organom, którym Firma jest zobowiązana lub upoważniona udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Firmy danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 1) ważności oferty, 2) obowiązywania umowy zawartej z Firmą, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Firmy wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 3) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Firmę w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Firmy, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
6. Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do danych osobowych, 2) prawo do sprostowania danych osobowych, 3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora, 6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, 7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Firma będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Źródło pochodzenia danych
Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorcy, w stosunku do którego pozostaje Pani/Pan beneficjentem rzeczywistym, pracodawcy, strony umowy zawartej z Firmą oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.
8. Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 4 powyżej, dla: 1) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Firmą, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Firmą, 3) świadczenia usług przez Firmę, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Firmę, 4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi, 5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Firmę lub usług świadczonych przez Firmę, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.
1. Klient kontaktuje się z
pracownią mailowo, przez
formularz w sekcji "kontakt"
telefonicznie lub przez
Facebook'a.
2. Ustalamy szczegóły dotyczące
tytułu, który ma zostać
oprawiony oraz poszczególne
elementy zdobień
(tłoczenia itp.)
3. Ustalamy cenę.
4. Zostaje sporządzony projekt
graficzny, który przedstawiony
zostaje klientowi.
5. Klient może dostarczyć do
pracowni swoją książkę
(pocztą, kurierem lub
osobiście) lub możemy
dokonać zakupu
odpowiedniego woluminu.
6. Ustalamy z klientem termin
realizacji oraz zatwierdzamy
projekt graficzny.
7. Trwają pracę nad oprawą.
8. Po zakończeniu prac, książka
zostaje sfotografowana, a
zdjęcia wysłane do klienta.
9. Ustalamy sposób rozliczenia.
10. Książka zostaje wysłana
kurierem do klienta.
.
1. Klient kontaktuje się z pracownią mailowo,
przez formularz w sekcji "kontakt"
telefonicznie lub przez Facebook'a.
2. Ustalamy szczegóły dotyczące tytułu, który
ma zostać oprawiony oraz poszczególne
elementy zdobień (tłoczenia itp.)
3. Ustalamy cenę.
4. Zostaje sporządzony projekt graficzny,
który przedstawiony zostaje klientowi.
5. Klient może dostarczyć do pracowni swoją
książkę (pocztą, kurierem lub osobiście)
lub możemy dokonać zakupu
odpowiedniego woluminu.
6. Ustalamy z klientem termin realizacji oraz
zatwierdzamy projekt graficzny.
7. Trwają pracę nad oprawą.
8. Po zakończeniu prac, książka zostaje
sfotografowana, a zdjęcia wysłane do
klienta.
9. Ustalamy sposób rozliczenia.
10. Książka zostaje wysłana kurierem do
klienta.
1. Klient kontaktuje się z pracownią mailowo, przez formularz
w sekcji "kontakt" telefonicznie lub przez Facebook'a.
2. Ustalamy szczegóły dotyczące tytułu, który ma zostać
oprawiony oraz poszczególne elementy zdobień
(tłoczenia itp.)
3. Ustalamy cenę.
4. Zostaje sporządzony projekt graficzny, który przedstawiony
zostaje klientowi.
5. Klient może dostarczyć do pracowni swoją książkę (pocztą,
kurierem lub osobiście) lub możemy dokonać zakupu
odpowiedniego woluminu.
6. Ustalamy z klientem termin realizacji oraz zatwierdzamy
projekt graficzny.
7. Trwają pracę nad oprawą.
8. Po zakończeniu prac, książka zostaje sfotografowana, a
zdjęcia wysłane do klienta.
9. Ustalamy sposób rozliczenia.
10. Książka zostaje wysłana kurierem do klienta.
A jak to wygląda w praktyce:
1. Klient kontaktuje się z pracownią mailowo, przez
formularz w sekcji "kontakt", telefonicznie lub
przez Facebook'a.
2. Ustalamy szczegóły dotyczące tytułu, który ma
zostać oprawiony oraz poszczególne
elementy zdobień (tłoczenia itp.)
3. Ustalamy cenę.
4. Zostaje sporządzony projekt graficzny, który
przedstawiony zostaje klientowi.
5. Klient może dostarczyć do pracowni swoją książkę
(pocztą, kurierem lub osobiście) lub możemy
dokonać zakupu odpowiedniego woluminu.
6. Ustalamy z klientem termin realizacji oraz
zatwierdzamy projekt graficzny.
7. Trwają pracę nad oprawą.
8. Po zakończeniu prac, książka zostaje
sfotografowana, a zdjęcia wysłane do klienta.
9. Ustalamy sposób rozliczenia.
10. Książka zostaje wysłana kurierem do klienta.
Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne
Sklep internetowy Terra Handmade, dostępny pod adresem internetowym www.terrahandmade.pl prowadzony jest przez Przemysława Bielawskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Terra Handmade Przemysław Bielawski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5542631900, REGON 366173369.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Terra Handmade Przemysław Bielawski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5542631900, REGON 366173369.
Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.terrahandmade.pl
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
§ 5
Informacje ogólne
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
7. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
[Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 pod regulaminem]
§ 11
Reklamacja i gwarancja
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4. Skórzany materiał w który oprawione są książki jest jedyny w swoim rodzaju, ponieważ skóra będąc materiałem pochodzenia zwierzęcego, nie jest jednolita. Wszelkie ślady zadrapań, blizn czy wyblaknięć świadczą o jej autentyczności. Nie są one więc wadą materiału, ale potwierdzeniem jego naturalnego pochodzenia.
5. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres email Sprzedawcy: terrahandmade@wp.pl
[Wzór formularza stanowi załącznik nr 2 pod regulaminem]
6. Wymaga się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:
Ul. Motylowa 41, 85-432 Bydgoszcz
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Załącznik nr 1 – odsąpienie od umowy:
Wzór formularza odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży:
Miejscowość, data …........…
Imię i nazwisko klienta:
………………………………
…………...............................
Adres klienta:
………………………………
…………………………………
………………… ………………
Nazwa i adres przedsiębiorcy na który narleży dokonać zwrotu (wysyłki):
Terra Handmade
Przemysław Bielawski
Ul. Motylowa 41
85-432 Bydgoszcz
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Ja.................................................................................(imię i nazwisko klienta) .niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży rzeczy:
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
Dowód zakupu (Paragon/Faktura- zdjęcie lub numer): ...............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
Data zawarcia umowy:.........................................................................................................
Nr konta bankowego do zwrotu: ……………………………………………………………………………………….
Podpis Klienta:
................................................
Załącznik nr 2 – Formularz reklamacyjny :
FORMULARZ REKLAMACYJNY
WAŻNE ! Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego jakod dane do zwrotów tj.: Przemysław Bielawski
Ul. Motylowa 41
85-432 Bydgoszcz.
Tel.: 794-498-276
Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon / kserokopię.
Miejscowość : ................................................ Data : ................................................
Model lub opis reklamowanego towaru : ............................................................................................................ ...................................................................................................................................................
Numer paragonu lub faktury : ...................................................................................................................................................
DANE REKLAMUJĄCEGO Imię i Nazwisko : ................................................................................................................................................. Telefon kontaktowy : ............................................................................................................................................ Adres e-mail : ................................................................................................................................................... Adres do odesłania towaru po uznanej reklamacji :
Przemysław Bielawski, ul. Motylowa 41 85-432 Bydgoszcz. Tel.: 794-498-276
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE Opis usterki : .............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...................................................................................................................................
Podpis reklamującego:
............................................................
Copyright 2024